Activitats realitzades

Cinefòrum "The lost sons", Vic

25 d'octubre a Vic

La Càtedra de Bioètica Fundació Grífols UVic-UCC col·labora amb l'Americana Festival de cinema nord-americà de Barcelona i el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, en l'organització d'una sessió matinal per fomentar la reflexió bioètica entre centres d'ensenyament.

Vam tractar temes com la identitat, l'impacte social i el dret a conèixer els orígens biològics a través del film "The lost sons", un documental a l'estil true crime que ens porta un thriller amb pinzellades dramàtiques i girs argumentals inesperats.

Als 8 anys, Paul Fronczak, descobreix a les golfes uns retalls de diari sobre un nadó robat a Chicago que van trobar més endavant a Newark, Nova Jersey. La seva família li confirma que ell és aquest nen, donant per tancat el tema. No és fins al cap de molts anys, quan Paul té la seva primera filla, que decideix emprendre una cerca mediàtica per a conèixer la veritat sobre la seva família biològica.

Tràiler "The lost sons"

Activitat 100% subvencionada

Adreçat a alumnes de 4rt d'ESO i Batxillerat

VOSC