Vídeos recursos educatius

Col·lecció de materials audiovisuals per tractar la bioètica des de diverses àrees d'interès.

• Salut mental en joves i adolescents:  com en l’adolescència, aquest període de maduració cerebral esdevé també un període de vulnerabilitat i susceptibilitat a factors de risc que poden contribuir al desenvolupament de patologies o problemes de salut mental.
  • Reflexió bioètica sobre Spaceship Earth: reflexions dels alumnes de 4t d'ESO B de l'Institut El Morell de Tarragona sobre el documental Spaceship Earth.
  • CRISPR...hem de posar límits a l'edició genètica?: conferència de Salvador Macip, professor del Departament de Biologia Molecular i Cel·lular de la Universitat de Leicester, en el marc de les X Conferències Egozcue
  • Terra i humans, units de les mans: projecte de l'escola Antoni Gaudí de Sant Boi de Llobregat. Tercer premi Ètica i ciència, convocatòria 2015/16.
  • Implicacions ètiques de la intel·ligència artificial: projecte del IES Rosalía de Castro de Santiago de Compostela. Segon premi Ètica i Ciència, convocatòria 2015/16.
  • Bioètica a les aules: projecte del  IES Elisa y Luis Vilamil de Vegadeo, IES Galileo Galilei de Navia yi IES Marqués de Casariego de Tapia de Casariego. Primer premi Ètica i Ciència, convocatòria 2015/16.
  • Curt d'animació sobre recerca amb nens: curt produït pel Nuffield Council on Bioethics i Mosaic Films que ara ha estat doblat al castellà amb el patrocini de la Fundació.
  • Ètica i altruisme: resum de les VII Conferències Josep Egozcue, organitzades per la Fundació Víctor Grífols i Lucas el 25 i 26 de juny de 2014 amb Peter Singer.