null La Fundació Víctor Grifols i Lucas convida a Christian Felber per reflexionar sobre l'ètica de l'economia del bé comú

El creador del model econòmic alternatiu oferirà una conferència el dia 24 a la Universitat Autònoma de Barcelona i, una altra, el dia 25 al Cercle d'Economia.

Barcelona, 18 de novembre de 2014./ La Fundació Víctor Grífols i Lucas ha convidat a Christian Felber per reflexionar sobre l'ètica del model econòmic alternatiu que planteja, l'Economia del Bé Comú. El pròxim dilluns, 24 de novembre, a les 11:30 h oferirà la conferència a la Universitat Autònoma de Barcelona i, el dia 25, a les 19 h al Cercle d'Economia. Ambdues se centraran en l'anàlisi de la viabilitat d'implantació d'un model econòmic que es basa en valors com la solidaritat, justícia, sostenibilitat i democràcia, i no en l'egoisme, la desconsideració, l'avidesa, l'avarícia i la irresponsabilitat.

Consulta la nota de premsa