null l'ús de medicaments i el dret a la protecció de la salut en temps de crisi

Madrid, abril de 2011./ ¿És possible que en aquests temps de crisi econòmica ens haguem oblidat d'atendre adequadament els pacients? ¿Estan els diners per damunt de la moral quan ens hem d'estrènyer el cinturó? Aquestes són algunes de les preguntes a les que tractaran de donar resposta més de 150 experts en el II Seminari sobre Drets Humans, Ètica i Medicaments, que se celebrarà els pròxims dies 11 i 12 d'abril a Madrid.

La trobada, organitzada per la Fundació Pharmaceutical Care i la Fundació Víctor Grífols i Lucas, tindrà lloc a la Universitat d'Alcalá, a Madrid, i reunirà els experts més destacats en ètica i economia relacionada amb la salut, per tal de debatre sobre la situació econòmica actual en l'entorn sanitari, des d'un punt de vista moral, ètic i, fins i tot, filosòfic. "En aquesta època en la que prima la tecnologia i la tècnica sobre la reflexió, ens hem plantejat que són necessàries activitats que ajudin a pensar en el perquè de les coses que fem", apunta Carmen Alberola, vicepresidenta de la Fundació Pharmaceutical Care i una de les organitzadores del Seminari.