null '¿Aprendiendo de la crisis? El lugar de la ética en la economía'
'¿Aprendiendo de la crisis? El lugar de la ética en la economía'

Conferència d' Adela Cortina, catedràtica de Filosofia Moral i Política de la Universitat de València. 20 d'octubre a les 19 h.

La conferència forma part de l'acte de lliurament de premis i beques de bioètica de la Fundació. Adela Cortina és directora de la Fundació ÉTNOR, vocal de la Comissió Nacional de Reproducció Humana Assistida i Vocal del Consell Assessor del Ministeri de Sanitat i Consum. Des de 2008 forma part de la Reial Acadèmia de Ciències Morals i Polítiques. Treballa en filosofia política i en qüestions ètiques relacionades amb les empreses, la política i la sanitat. En la seva conferència reflexionarà sobre el paper de l'ètica en l'entorn econòmic actual.

20 d'octubre 19 h
IDEC, Universitat Pompeu Fabra
Balmes, 132-134
Barcelona

Acte gratuït. Cal formalitzar inscripció prèvia a l'agenda, accedint al 20 d'octubre.