null Curs d'Introducció a la Bioètica. Agrupació Escolar Catalana
26 i 28 de gener, 2015 (2a sessió)

La Fundació Víctor Grífols i Lucas va organitzar un curs d'Introducció a la Bioètica adreçat a professorat de secundària de l'Agrupació Escolar Catalana (AEC), una associació d'escoles creada l'any 1996 amb l'objectiu principal de compartir experiències i generar projectes en el món de l'educació i l'ensenyament.

El curs, que tenia per objectiu incentivar el debat a les aules entorn a qüestions bioètiques, plantejava una aproximació a les nocions generals sobre bioètica, especialment en l'àmbit mèdic. Les qüestions que es van tractar van ser molt diverses, com per exemple la relació metge pacient, la bioètica al final de la vida, la funció dels comitès d'ètica, entre d'altres.

Les dues persones que van impartir les sessions els dies 26 i 28 de gener van ser Begoña Román, professora d'Ètica del Departament de Filosofia Teorètica i Pràctica de la Universitat de Barcelona, i Màrius Morlans, metge i membre del Comitè de Bioètica de Catalunya.

Informació de registre

Fitxers adjunts