null Bioètica per a professionals de la salut - Hospital Universitari Quirón Dexeus
Del 4 al 25 de febrer, 2015

La Fundació Víctor Grífols i Lucas va organitzar durant el mes de febrer de 2015 un curs adreçat a professionals del Comitè d'Ètica Assistencial (CEA) de l'Hospital Universitari Quirón Dexeus amb un triple objectiu: sensibilitzar entorn la importància d'incorporar la reflexió ètica en la pràctica professional, oferir instruments útils davant situacions de conflicte de valors i entrenar en la resolució de casos pràctics.

El curs va consistir en quatre sessions (4, 11, 18 i 25 de febrer) on es va oferir una aproximació a les nocions generals de la bioètica, amb especial èmfasi a l'ètica aplicada a la pràctica professional, abordant la resolució de diversos casos pràctics.

Les dues persones que van impartir les sessions van ser:

Ester Busquets, professora d'ètica a la Universitat de Vic, col·laboradora de l'Institut Borja de Bioètica, directora de la revista Bioètica & Debat, membre de la Comissió deontològica del Col·legi Oficial d'Infermeria de Barcelona i assessora de diferents comitès d'ètica de Catalunya.

Núria Terribas. La Núria Terribas és la directora de la Fundació Víctor Grífols i Lucas, membre de diversos comitès d'ètica d'institucions sanitàries catalanes, docent al Màster de Bioètica de l'Institut Borja de Bioètica i a la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna i membre del Comitè de Bioètica de Catalunya i del Comitè de Bioètica d'Andorra.

Informació de registre

Fitxers adjunts