null Eric Cassell aborda la persona com a subjecte de la medicina des del punt de vista de la bioètica en les Conferències Josep Egozcue d'aquest any

Barcelona, 28 de octubre de 2008./ Que es una persona? Quins canvis provoca la malaltia en la condició de persona? Que és l'autonomia en una persona malalta? Aquests son alguns dels interrogants al voltant dels quals el professor Eric Cassell, metge del The New York Presbyterian Hospital i professor emèrit de la Facultat de Medecina de la Cornell University, va desenvolupar les seves intervencions dintre del cicle de Conferències Josep Egozcue de la Fundació Víctor Grífols i Lucas.

A continuació, va tenir lloc el lliurament de Premis de Bioètica 2007-2008 que anualment atorga la Fundació i que, en la seva X i VIII edició respectivament, han recaigut en el professor Antonio Casado da Rocha, investigador del Departament de Filosofia dels Valors i Antropologia Social de la Universitat del País Basc - Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU), per la seva obra Bioética para legos. Una introducción a la ética asistencial, i també en l'equip de periodistes del programa 30 Minuts de TV3, dirigit per Joan Salvat i Carles Guàrdia, pel seu reportatge Un nadó per salvar els fills. Aquests premis estan dotats amb 6.000 y 3.000 euros respectivament.