null Més de 70 treballs concorren als XVI Premis i Beques sobre Bioètica de la Fundació Víctor Grifols i Lucas

La Fundació atorga sis beques d'investigació, un premi a una obra periodística i tres guardons a treballs de recerca de batxillerat, amb una dotació total de 33.000 euros

Barcelona, 30 de setembre de 2014./ La Fundació Víctor Grífols i Lucas atorgarà, el proper dia 9 d'octubre,  els  premis i beques anuals sobre bioètica, als qual concorren 72 treballs presentats a les diferents categories del certamen. La dotació econòmica destinada a la  XVI edició s'ha incrementat respecte anteriors convocatòries, fins als 33.000 euros que res revertiran a l'estudi i divulgació de la bioètica. L'acte de lliurament dels premis se celebrarà en el Recinte Modernista de l'Hospital de Sant Pau i comptarà amb la conferència del prestigiós biòleg i professor de la Universitat de Irvine (Califòrnia), Francisco J. Ayala.