Quaderns de la fundació

null Q66. Eutanasia los retos de la LORE

66. Eutanasia: los retos éticos, jurídicos y administrativos de la LORE

Dos anys després de l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 3/2021 que regula l'eutanàsia aquesta publicació analitza els reptes ètics, jurídics i administratius que planteja la seva aplicació. Reflexiona sobre les dificultats que implica, les diferents realitats de les comunitats autònomes i el repte que suposa per als professionals sanitaris.

Aquesta monografia és el resultat del seminari que organitzat per la Fundació Víctor Grífols i Lucas i la Fundació Mémora, amb més de 40 experts en el tema. El lector podrà trobar una reflexió des de la perspectiva filosòfica, també una anàlisi jurídica, l' experiència de diferents comissions de garantia i avaluació de l' eutanàsia i les vivències de diversos professionals en l' atenció a la demanda d' ajuda per morir.