Publicador de continguts

null Victòria Camps rep la medalla Josep Trueta al mèrit sanitari
Victòria Camps rep la medalla Josep Trueta al mèrit sanitari

La presidenta de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i del Comitè de Bioètica d'Espanya, va rebre aquest reconeixement el passat 2 d'octubre

Victòria Camps, presidenta de la Fundació Víctor Grífols i Lucas i del Comitè de Bioètica d'Espanya i membre del Comitè de Bioètica de Catalunya, va ser reconeguda el passat 2 d'octubre amb la medalla Josep Trueta al mèrit sanitari. Aquesta distinció, atorgada pel Govern de la Generalitat de Catalunya, reconeix a les persones i entitats que, pels seus mèrits, han contribuït destacatament al progrés i a la millora de la sanitat. Enguany també seran premiats els investigadors Pedro Alonso, Josep Baselga, Anna Veiga, Bonaventura Clotet, Josep Maria Gatell; el tenor Josep Carreras; la neuròloga Mercè Boada; els metges Miguel Ángel Asenjo, Josep Maria Garrido, Albert Oriol, Josep Maria Sala; el farmacèutic Joaquim Ferràs, i la infermera Montserrat Valverde. Aquesta distinció va ser creada pel Govern l'any 1997, coincidint amb el centenari del naixement del doctor i científic que dóna nom al premi.