Activitats realitzades

Soledat no desitjada en l'era digital

23 de maig

Seminari realitzat en col·laboració amb la Fundació Mérmora per debatre els aspectes més rellevants sobre la solitud no desitjada a l'era digital amb un grup d'experts.

Hi ha nombroses iniciatives relacionades amb el suport a les persones grans que viuen soles. Instruments basats en algoritmes d'intel·ligència artificial, robòtica social, APP de salut o relacionades amb aspectes socials... Són totes vàlides i responen a les necessitats de les persones? Respecten l'autonomia i la privadesa dels ciutadans a qui es dirigeixen? Estem donant resposta amb mitjans a l'abast de persones que sovint estan afectades per la bretxa digital?

Tots aquests temes van ser tractats en aquest seminari, com a part de la col·laboració entre la Fundació Víctor Grifols i la Fundació Mémora, iniciada el 2019. Aquesta col·laboració s'emmarca en el Projecte "Ciutats que Cuiden", el principal objectiu del qual se centra a prevenir en la mesura del possible la mort de persones en situació de vulnerabilitat i de solitud no desitjada.

En colaboració amb: