null Exporecerca Jove

Del 26 al 28 de març, 2015

Llegeix més
Del 26 al 28 de març, 2015

La Fundació va participar el passat 27 de març en la XVI edició d'Exporecerca Jove amb l'organització del taller "És ètic dissenyar persones a la carta?", impartit per Francisco Montero, supervisor del laboratori bàsic i vocal del Comitè d'Ètica Assistencial de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

D'altra banda, la Fundació també va convocar un premi de bioètica entre els projectes d'investigació presentats en el marc d'aquesta trobada. La guanaydora va ser Mireia Jaimot Pallejà de l'Arabell School de Lleida. El seu treball, "Umbilical cord blood stem cells: business or science", passarà a convertir-se en finalista de la convocatòria 2014-2015 del Premi per a batxillerat que la Fundació atorga anualment.

Informació de registre