null l'eminent filòsof Daniel Callahan inaugura el cicle de Conferències Josep Egozcue

Barcelona, 15 de setembre de 2007./ La Fundació Víctor Grífols i Lucas, constituïda per Grifols per tal de promoure l'estudi i desenvolupament de la bioètica en l'àmbit de la salut humana, farà lliurament el pròxim 1 d'octubre dels Premis i Beques anuals per promoure la investigació en bioètica, dotats amb 6.000 euros (Premio de Recerca), 3.000 euros (Premi a una Obra Periodística) y 3.900 euros (per cada una de les 4 beques de recerca), respectivament.

Així mateix, s'inaugurarà també el cicle de Conferències Josep Egozcue, instituït per la Fundació en memòria del que va ser el seu vicepresident i reconegut investigador en biologia cel·lular.

Durant l'acte, Daniel Callahan, director del Programa Internacional del Hastings Center de Nova York, abordarà en 3 conferències com el progrés de la ciència mèdica, les noves necessitats en l'assistència sanitària i la limitació de recursos per satisfer-les, repercuteixen en la nova manera d'entendre la medicina contemporània als països desenvolupats.