null El valor des de la perspectiva del pacient, apecte clau en l'atenció a la cronicitat

La Fundació Víctor Grífols i Lucas ha coorganitzat amb el CUIMPB un curs formatiu per aprofundir en la complexitat de l'assistència als pacients crònics.

Barcelona, 16 d'octubre de 2014./ L'atenció als pacients amb malalties cròniques i complexes és un repte que tots els països, independentment de la riquesa, han d'afrontar i que suscita controvèrsies ètiques en quant a la qualitat de vida, la resposta assistencial i des del punt de vista de sostenibilitat de recursos. Per aquest motiu, la Fundació Víctor Grífols i Lucas juntament amb el Consorci de la Universitat Menéndez Pelayo de Barcelona (CUIMPB), han celebrat aquesta setmana el curs formatiu Atenció a la cronicitat: més, de vegades, és menys. Durant les jornades, diferents experts van abordar alguns dels valors més sensibles des de la perspectiva del pacient com el temps, el sofriment i la capacitat de decidir.

Consulta la nota de premsa