Activitats realitzades

Seminari "Eutanàsia: els reptes ètics, jurídics i administratius de la LORE"

27 de juny

La Fundació Víctor Grifols i la Fundació Mémora van organitzar aquest seminari per debatre sobre el nou marc legal que té Espanya amb la regulació de l'eutanàsia, i les dificultats identificades després de 2 anys de l'entrada en vigor de la Llei. Les diferents realitats del territori situen el debat al voltant del dret de la ciutadania, el rol de les comissions de garanties i avaluació, i el repte per als professionals sanitaris que són part ineludible del procés.

Tots aquests temes van ser tractats amb més de 40 experts, entre ells Maria Luísa Arcos, Juana Aza, Joan Berenguer, Josep Maria Busquets, Mercè Cervera, Elena Espinosa, Francesc Jose Maria, Núria Masnou, Begoña Roman, Serafí Romero, Gema Sáez, Carmen Tomás-Valiente, Núria Terribas i Albert Tuca.

La col·laboració entre la Fundació Víctor Grifols i la Fundació Mémora, iniciada el 2019, s'emmarca en el Projecte "Ciutats que Cuiden", el principal objectiu del qual se centra a prevenir en la mesura del possible la mort de persones en situació de vulnerabilitat i de soledat no desitjada.

Al nostre bloc hem resumit la trobada

En col·laboració amb:

Imatges