null Presentació del document 'Afectividad y sexualidad. ¿Son educables?'

Barcelona, 17 de març de 2011./ El document Afectividad y sexualidad. ¿Son educables? es presentarà el proper dimecres 23 de març, a les 19:00 hores, a la Sala Cotxeres del Palau Robert. L'acte estarà presidit per Victòria Camps, presidenta de la Fundació Víctor Grifols i Lucas, i Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill, i comptarà amb la intervenció de Rosa Ros, directora del Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat de Barcelona i coordinadora del document.

Després de la presentació, s'impartiran dues conferències:
"Educació en harmonia: afectivitat, sexualitat i convivència", per Ma. Jesús Comellas, doctora en Psicologia i professora del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona.

"La maternitat en l'adolescència i la seva influència sobre la trajectòria vital", per Margarita Delgado, doctora en Sociologia i investigadora científica del Consell Superior d'Investigacions Científiques.